закрити
Шановні, користувачі!

29.01.2017 завершується термін безкоштовного (пробного)
доступу до матеріалів сайту. В результаті чого залишиться
отримання матеріалів лише за умовами підписки. Саме до цього
часу (29.01.2017) діє акційна ціна на матеріали, тому у Вас є
час придбати підписку за зниженими цінами.


--------
З повагою, Василь Цупа
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

5 клас Урок №18

frontpage “Середовище описання і виконання алгоритмів” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №18. Середовище описання і виконання алгоритмів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритм за допомогою блоків в середовищі Scratch;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що таке алгоритм?

2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?

3. Склади алгоритм поливання вазонів вдома.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось з програмою для створення інших «програм».

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Як називається програма з якою ми познайомились?
  2. Що таке сцена?
  3. Як називається виконавець в програмі Scratch?
  4. Як вказати виконавцю, що потрібно зробити?

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"


Залишити коментарій

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"