5 клас Урок №18

frontpage “Практична робота №4” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №18.

Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4.

Цілі:

  • навчальна: навчити учнів додавати зображення із файлу та форматувати їх, перевірити засвоєння знань на практиці;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке шрифт?
  2. З якими шрифтами ви працювали на уроці?
  3. Як змінити розмір тексту?
  4. Як змінити забарвлення окремої літери?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практична робота №4 (Слайд18-20)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд21)
  1. Опишіть алгоритм вставки зображення в документ?
  2. Що таке обтікання?
  3. Яку дію можна виконати над зображенням за допомогою зеленого маркера?
  4. Яку дію можна виконати над зображенням за допомогою жовтого маркера?
  5. Яку дію можна виконати над зображенням за допомогою блакитно-білого маркера?

VIІ. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"