5 клас Урок №9

frontpage “Комп’ютерні мережі” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №9.

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Цілі:

  • навчальна: навчити учні користуватись локальною мережею, обмінюватись інформацією між комп’ютерами;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що називається файловою системою?
  2. Які існують об’єкти файлової системи?
  3. Що таке буфер обміну?
  4. Які існують носії інформації?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд16-17)
  1. Створити на робочому столі папку назвавши її «Ваше прізвище та ім’я»
  2. Відкрити мережу класу інформатики
  3. Перейти до комп’ютера вчителя «Teacher»

Teacher

  1. Перейти в папку «5 клас – локальна мережа»
  2. Створити в папці «5 клас – локальна мережа» текстовий документ, назвати його своїм прізвищем та ім’ям.
  3. В текстовий документ запишіть Вашу дату народження та зберегти його.
  4. Дочекатись поки Ваші однокласники сворять схожі текстові документи та скопіювати до себе на комп’ютер у власну папку дані про одного з Ваших друзів.
  5. Продемонструвати результат вчителю.
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд18)
  1. Що таке комп’ютерна мережа?
  2. Скільки комп’ютерів вперше утворили мережу?
  3. Навіщо використовується мережа?
  4. Що таке локальна мережа?

VII. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал отриманий на уроці. Підготуватись до тестової перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"