image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

6 клас Урок №20

frontpage “Фрагменти тексту та операції над ними” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- Відповіді до робочого зошита
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.


Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №20. Фрагменти тексту та операції над ними.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з фрагментами тексту;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Якими способами можна виділити об’єкти у вікні папки?

2. Які операції може виконувати операційна система над файлами, папками, вікнами? Якими способами можна їх виконати?

3. Що таке фрагмент графічного зображення? Які операції над ним можна виконувати в графічному редакторі Paint?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми з Вами навчимося не лише працювати над фрагментами тексту, але й швидко замінювати потрібні нам слова.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Фрагмент тексту - це деяка послідовність символів тексту. Для роботи з фрагментом його потрібно виділити. Виділення фрагмента тексту можна здійснити, використовуючи клавіші клавіатури, мишу або елементи керування Стрічки. Після того як потрібний фрагмент тексту виділено, його можна перемістити, скопіювати в різні місця текстового документа, замінити або видалити.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 68

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. На робочому столі створіть папку «Ваше прізвище та ім’я»
  2. Скопіюйте в Вашу папку документ «До виконання» з робочого столу
  3. Видаліть сьомий абзац
  4. Скопіюйте перше речення в кінець документу
  5. Замініть всі слова «Параска» на Ваше прізвище та ім’я
  6. Збережіть відредагований документ

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Що може бути фрагментом тексту?

2. Як у тексті позначається виділений фрагмент?

3. Які способи виділення фрагментів тексту існують у текстовому процесорі Word?

4. Як відмінити виділення фрагмента тексту?

5. Які операції над фрагментами тексту можна виконувати?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал параграфа 4.3 на сторінках 125-131 та виконати завдання 7-15 в зошиті

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"