закрити

>>>>>>  Натисніть, щоб дізнатись більше  <<<<<<

image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

6 клас Урок №20

frontpage “Виділення фрагментів тексту” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.






Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №20. Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити виділяти текст, копіювати, переміщувати, вилучати та вставляти в межах текстового редактора;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Яка клавіша видаляє текст праворуч, а яка ліворуч?
  2. Перед якими розділовими знаками пропуск не ставиться?
  3. Як встановити нерозривний пропуск?
  4. Як поповнити словник Microsoft Word?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні на уроці ми будемо вчитись виділяти потрібний текст різними способами, копіювати, переміщувати та вставляти його.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Фрагмент тексту - це деяка послідовність символів тексту. Для роботи з фрагментом його потрібно виділити.

Буфер обміну обо кліпборд (англ. clipboard - сховок ) — проміжне сховище даних, що призначається для переносу або копіювання між програмами або частинами однієї програми.

 

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. Відкрити документ на робочому столі «Завдання №1 - для 6 класу»  та методом копіювання тексту заповніть пропущені слова відповідно до зразка.

Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо, 
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти, 
Можна пройти крізь пустелі та хащі..
Тільки без мами не можна нізащо, 
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!

Відредагований документ зберегти на робочому столі назвавши «Завдання №1 – Ваше прізвище та ім’я»

2. Відкрити документ на робочому столі «Завдання №2 - для 6 класу»  та методом вирізання тексту поставте слова в правильному порядку відповідно до зразка

Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.
Мамині руки – ніжні і мілі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.

Відредагований документ зберегти на робочому столі назвавши «Завдання №2 – Ваше прізвище та ім’я»

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Як у тексті позначається виділений фрагмент?

2. Які способи виділення фрагментів тексту існують у текстовому процесорі Word?

3. Як відмінити виділення фрагмента тексту?

4. Які операції над фрагментами тексту можна виконувати?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал параграфа 4.3

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"