image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

7 клас Урок №17

frontpage “Таблиці, електронні таблиці” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- відповіді до робочого зошита
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №17.Таблиці, електронні таблиці.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, ознайомити з табличним процесором;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: MS Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Де вам траплялися дані, що подані у вигляді таблиці? Наведіть приклади таблиць.

2. Які ви знаєте об’єкти вікна текстового процесора Word 2007? Поясніть призначення кожного з них.

3. Які засоби використовуються для навігації в текстовому процесорі Word 2007?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми починаємо одну з найскладніших тем – це табличний процесор, тому не будемо гаяти часу!

IV. Вивчення нового матеріалу

Таблиця (лат. tabula - дошка) - структурована сукупність даних, розміщених по рядках і стовпцях.

Табличний процесор - це прикладна програма, яка призначена для опрацювання даних, поданих в електронних таблицях.

Сукупність клітинок аркуша електронної таблиці утворює діапазон клітинок

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 47

(Робота з робочим зошитом)

VII. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Що таке табличний процесор? Які можливості він має?

2. Що таке електронна таблиця? Із чого вона складається?

З. Які переваги у використанні електронних таблиць порівняно з па­перовими?

4. У яких сферах діяльності людини зручно використовувати електрон­ні таблиці?

5. Які типи даних можуть міститися в клітинках електронної таблиці?

6. Які об’єкти табличного процесора Excel 2007 ви знаєте? Які їх

властивості?

7. Які імена за замовчуванням мають аркуші книги з електронними таблицями; з діаграмами?

8. Із чого складається адреса клітинки? Наведіть кілька прикладів.

9. Що таке діапазон клітинок? Як задати його адресу?

10. Що таке табличний курсор? Який він має вигляд?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 4.1 на сторінках 96-105 та виконати завдання 13 та 14 в зошиті

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"