image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

7 клас Урок №18

frontpage “Уведення даних до комірок” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- відповіді до робочого зошита
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №18.Уведення даних до комірок.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів вводити, видаляти та переміщати дані в комірках, а також копіювати дані за допомогою маркера;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Яке призначення клавіш Delete і Backspace у текстовому процесорі Word 2007?

2. Чим відрізняються операції копіювання та переміщення фрагментів тек­сту? Як їх виконати в текстовому процесорі Word 2007?

3. Для чого і як використовується Буфер обміну Office?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми вперше практично попрацюємо з табличним редактором та навчимося копіювати комірки так, щоб не вводити нові значення.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 50

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити табличку за зразком

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Як увести дані безпосередньо в клітинку? Як увести дані в клітин­ку, використовуючи Рядок формул?

2. Яких правил потрібно дотримуватися під час уведення числових даних?

З. Які можливості надає табличний процесор Excel 2007 для введення числових і текстових даних?

4. Що означає поява в клітинці таких символів #####? Як виправити таку ситуацію?

5. Які ви знаєте способи редагування даних у клітинці?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 4.2 та виконати завдання 9-11 в зошиті

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"