закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

7 клас Урок №19

frontpage “Розв’язування компетентнісних задач” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.



Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №19 .Розв’язування компетентнісних задач з теми - Алгоритми з повторенням і розгалуженням.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розв’язувати компетентнісні задачі ;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо досліджувати нові проети в середовиці Scratch

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Проблема — (задача, завдання) яка теоретично та практично потребує вирішення.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Проблемна задача - допомогти організувати дискотеку для звірів та підібрати вокаліста 

 Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Розв’язати компетентнісну задачу – Дослідити процес програмування клавіш для того, щоб герой рухався в віртуальній грі не лише вправо і вліво, а й вгору та вниз.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"