image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

7 клас Урок №7

frontpage “Етапи побудови інформаційної моделі” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.



Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №7. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати інформаційні моделі;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: PowerPoint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що таке модель об’єкта або явища? Які існують типи моделей за способом подання?

2. У яких формах можна подати інформаційні моделі?

3. Які види інформаційних моделей можуть бути подані з використанням графічних редакторів, редакторів презентацій, текстових процесорів?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми навчимось будувати інформаційні моделі

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Для створення інформаційної моделі потрібно:

1. Визначити мету створення моделі.

2. Визначити предметну область дослідження, для якого створюється модель.

3. Виділити ті властивості об’єкта або явища, які є суттєвими для дослідження.

4. Установити взаємозв’язки між значеннями вибраних властивостей, між даним об’єктом або явищем та іншими об’єктами та явищами предметної області, що є суттєвими для дослідження.

5. Вибрати форму подання інформаційної моделі.

6. Вибрати засіб, з використанням якого буде подано модель.

7. Зобразити модель відповідно до вибраної форми подання.

Подання інформаційної моделі можна виконувати за допомогою різноманітних програмних засобів: текстових процесорів, графічних редакторів, редакторів презентацій тощо.

Вибір засобу залежить від того, яким способом можна ефективніше відобразити властивості об’єкта або явища, суттєві для дослідження.

 

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Слайд 1: заголовок - Побудова інформаційної моделі, підзаголовок - ваше прізвище та ім’я.

Слайд 2: заголовок - Задача, текст - умова задачі -  Для реставрації музейного експоната потрібно вкрити лаком кришку старовинного письмового стола. Визначити витрати лаку для реставрації, зображення – взяти з папки 7 клас – інф. модель, наприклад з папки Розділ 2/Пункт 2.2, підпис під зображенням - адреса сайта, з якого взято зображення uad.exdat.com/docs/ index-822981.html?page=2.

Слайд 3: заголовок - Мета та предметна область дослідження, текст - Мета дослідження: визначити витрати лаку. Предметна область: меблеве виробництво.

Слайд 4: заголовок - Суттєві властивості та взаємозв’язки, текст - Суттєві властивості: площа кришки стола, витрати лаку на одиницю площі. Взаємозв’язки: Площа залежить від форми кришки та розмірів. Якщо кришка прямокутна, то площа дорівнює добутку довжини на ширину. Маса лаку дорівнює добутку площі на витрати лаку на 1 см2.

Слайд 5: заголовок - Математична модель, текст - Позначимо: а, Ь - розміри стола (в см), k - витрати лаку (в г на 1 см2). Знайти: х - маса лаку (в кг). Площа прямокутника: S = а • Ь. Маса лаку: х = S • k (в г). х = х / 1000 (в кг).

Слайд 6: заголовок - Застосування моделі під час дослідження, текст - Припустимо: форма кришки - прямокутна, довжина кришки а = 75 см, ширина Ь = 48 см, витрати лаку k = 1,5 г на 1 см2. Площа: S = 75 • 48 = 3600 (см2). Маса лаку: х = 3600 • 1,5 = = 5400 (г) = 5,4 (кг).

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"