image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

8 клас Урок №1

frontpage “Кодування та декодування повідомлень” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.



Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №1.Кодування та декодування повідомлень.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити закодовувати та декодовувати повідомлення;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Які інформаційні процеси ви знаєте? У чому сутність процесу опрацювання повідомлень?

2. Які існують способи подання повідомлень?

3. Що таке дані? Наведіть приклади даних.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поговоримо про інформацію, а саме про шифрування повідомлень. Їхній захист від зайвих впливів.

IV. Вивчення нового матеріалу

Опрацювання даних - це процес отримання нових даних з наявних.

Кодування повідомлення - це процес заміни однієї послідовності сигналів, якою подано повідомлення, іншою послідовністю сигналів.

Кодування повідомлень виконується з метою їх зберігання, передавання, опрацювання, захисту.

Для кодування повідомлень визначають набір сигналів, які будуть використані для заміни сигналів заданого повідомлення, та правила, за якими здійснюється ця заміна.

Декодування повідомлення - це процес отримання початкового повідомлення із закодованого.

Кодування та декодування повідомлень є прикладами процесів опрацювання даних.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Усвідомлення набутих знань

VI. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

1. У чому полягає процес опрацювання даних?

2. Які нові дані можуть бути отримані в результаті опрацювання даних про:

         а) кількість та ціну проданих у магазині товарів;

         б) зріст учнів класу;

         в) відстань між двома населеними пунктами та швидкість руху потягу, що курсує між ними?

З. У чому полягає процес кодування повідомлень?

4. З якою метою кодують повідомлення?

5. З якою метою звуки музики кодують нотами; повідомлення про особливості руху по дорозі кодують дорожніми знаками?

VIII.  Домашнє завдання

Письмово виконати завдання 3,4,5 з підручника на сторінці 9

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"