закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

8 клас Урок №10

frontpage “Створення, редагування таблиць” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №10.Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати та редагувати під потребу таблиці;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: MS Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Наведіть приклади використання таблиць у вивченні різних шкільних предметів та в повсякденному житті.

2. Як перемістити курсор у табличному процесорі?

3. Які властивості має графічне зображення в текстовому документі? Які значення вони можуть приймати?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми навчимось створювати таблиці в текстовому редакторі.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Для  впорядкування і наочного подання в документах різноманітних даних використовують таблиці. Таблиця складається зі стовпців і рядків, на перетині яких знаходяться клітинки. Стовпці, рядки, клітинки є об’єктами таблиці. У клітинках таблиці можуть розміщуватися текст, числа, малюнки, формули і навіть інші таблиці.

Таблиця як об’єкт текстового документа має такі властивості: розмір таблиці, ширина стовпців, висота рядків, спосіб вирівнювання таблиці, спосіб обтікання таблиці текстом, межі таблиці, заливка об’єктів таблиці тощо.

Є кілька способів уставити в текстовий документ таблицю. Найбільш загальний з них такий: виконати Вставлення => Таблиці => Таблиця => Вставити таблицю, потім у відповідних полях діалогового вікна Вставлення таблиці вказати кількість стовпців і рядків, спосіб визначення ширини стовпців нової таблиці і вибрати кнопку ОК.

Редагування самої таблиці передбачає додавання або видалення окремих її об’єктів, об’єднання або розділення клітинок таблиці тощо. Під форматуванням таблиці розуміють такі операції: встановлення ширини стовбців та висоти рядків, способу вирівнювання таблиці на аркуші та тексту в клітинках, напрямку тексту в клітинці, кольору і товщини меж клітинок, заливки в клітинках тощо.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Самостійно створити дану таблицю. Заображення взяти з робочого столу

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Для чого в документі використовують таблиці? Із чого вони складаються? Які об’єкти містять?

2. Які властивості таблиці та їх можливі значення?

3. Якими способами можна вставити таблицю в текстовий документ?

4. Що розуміють під терміном «таблиця» ?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.2 та виконати завдання 6 на сторінці 90

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"