8 клас Урок №1

frontpage “Кодування та декодування повідомлень” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №1.

Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з поняттями: опрацювання даних, кодування, декодування; навчити кодувати та декодувати повідомлення; ознайомити учнів з таблицями кодування на ПК;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

В майбутньому нас чекає досить складна, але дуже цікава тема «Програмування» де ви станете юними програмістами. Та для початку давайте познайомимось з такими поняттями як опрацювання даних, кодування та декодування.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Давайте трішечки розімнемось та відгадаємо декілька ребусів, які допоможуть нам зрозуміти про що буде йти мова.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд7)
    • 1. Які інформаційні процеси ви знаєте? У чому сутність процесу опрацювання повідомлень?
    • 2. Які існують способи подання повідомлень?
    • 3. Що таке дані? Наведіть приклади даних.

IV. Вивчення нового матеріалу

Опрацювання даних - це процес отримання нових даних з наявних.

Код (лат. codex - книга) - система умовних знаків, сигналів для передавання, опрацювання та збереження повідомлень. Процес заміни однієї послідовності сигналів, якою подане повідомлення, іншою послідовністю сигналів називають кодуванням повідомлення.

Процес отримання початкового повідомлення із закодованого називають декодуванням повідомлення.

VІ. Релаксація

Вправа для профілактики

VII. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд24)

1. У чому полягає процес опрацювання даних?

2. Які нові дані можуть бути отримані в результаті опрацювання даних про:

         а) кількість та ціну проданих у магазині товарів;

         б) зріст учнів класу;

         в) відстань між двома населеними пунктами та швидкість руху потягу, що курсує між ними?

З. У чому полягає процес кодування повідомлень?

4. З якою метою кодують повідомлення?

5. З якою метою звуки музики кодують нотами; повідомлення про особливості руху по дорозі кодують дорожніми знаками?

VIIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.1 та письмово виконати завдання 3,4,5 на сторінці 9. Підготуватись до тестової перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"

{jcomments on}

Додати коментар


Коментарі  

 
# Яна 11.09.2017, 22:17
Огромное спасибо за материал к урокам, первый год работаю в школе, очень сильно помогает в подготовке к уроку, особенно по новой программе 9 класса.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Наталя 12.08.2017, 11:50
Дякую за дуже корисний матеріал, який завжди допомагає у підготовках до уроків!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 12.08.2017, 23:16
Радий, що це дійсно так.
Дякую Вам за оцінку матеріалу.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Светлана 13.07.2017, 16:58
Дякую!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 12.08.2017, 23:15
Використовуйте на задоволення!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"