8 клас Урок №10

frontpage “Створення, редагування таблиць” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
- тести для перевірки дз
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №10.

Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.

Цілі:

  • навчальна: навчити учнів створювати, редагувати та форматувати таблиці в текстовому редакторі;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Тестування учнів (Слайд3-4)
  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд5)
  1. Наведіть приклади використання таблиць у вивченні різних шкільних предметів та в повсякденному житті.
  2. Як перемістити курсор у табличному процесорі?
  3. Які властивості має графічне зображення в текстовому документі? Які значення вони можуть приймати?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд48-49)

Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд50)
  1. Для чого в документі використовують таблиці? Із чого вони складаються? Які об’єкти містять?
  2. Які властивості таблиці та їх можливі значення?
  3. Якими способами можна вставити таблицю в текстовий документ?
  4. Що розуміють під терміном «таблиця» ?

VII. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.2 та виконати завдання 6 на сторінці 90.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"