8 клас Урок №24

frontpage “Поняття події, обробника події” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №24.

Поняття події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з поняттями події та обробника події. Навчити редагувати код обробника події, використання вікон повідомлень й запису програми засобами середовища програмування;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Перевірка програм (Слайд3).

Перевірка програм відповідно завдань 2 та 4 (сторінка 163)

 

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд4)
  1. Що таке комп’ютерна програма?
  2. Що таке форма? Назвіть кілька її властивостей.
  3. Яке призначення програми-компілятора і які етапи її виконання?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд22-23)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд24)
  1. Що так процедура?
  2. Знайдіть помилки в прикладах програмних кодів:
  • lebel2.Captian=:'Діти'; - 3 помилки
  • Form.Color:=colBlue; - 2 помилки
  • ShowMassage('Привіт') – 2 помилки

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 5.2. Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"