закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

8 клас Урок №27

frontpage “Властивості елементу "кнопка" “ Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- ПЗ Lazarus >>Завантажити<<
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №27. Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати додаткові властивості об’єкта кнопка;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Що означає Visible? Яких значень може набувати?
  2. Як позначається висота та ширина об’єкта?
  3. Що означає top?
  4. Опишіть дії для того, щоб змінити курсор при наведенні на кнопку.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми допрацюємо проект розпочатий на минулому уроці.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Завдання 1

Допрацювати програму, яку ми почали розробляти на милому уроці. Запрограмувати відповідно до зразка.

Завдання 2

Налаштувати програму так, щоб при початку гри кнопка «Розпочати гру» не приховувалась, але завдяки властивості Enabled заблокувати використання кнопки під час гри.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал на сторінках 170 - 174

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"