8 клас Урок №28

frontpage “Елемент керування «напис» Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №28.

Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з елементом керування «надпис», навчити складати програми, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які властивості кнопки ви знаєте? Як змінити значення її властивостей до початку виконання проекту і під час його виконання?
  2. Які події можуть відбуватися з кнопкою? У чому полягає кожна з них?
  3. Які відмінності властивостей кнопки і форми ви знаєте?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд17-18)

Інструктаж вчителя. Розповідь вчителя.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд19)
  1. Що означає Caption?
  2. Чи можна вказати ширину та висоту об’єкта надпис?
  3. Що означає label2.top:=(label2.top)*2?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал параграфу 5.4 на сторінках 174-177

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"