закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

8 клас Урок №30

frontpage "Розв’язування компетентнісних задач" Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- ПЗ Lazarus >>Завантажити<<
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №30. Розв’язування компетентнісних задач з теми - Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розв’язувати компетентнісні задачі ;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: MS Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поговоримо про задачі, але не ті які ви вивчаєте на уроках математики.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Проблема — (задача, завдання) яка теоретично та практично потребує вирішення.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Завдання 1 – За допомогою середовища Lazarus визначити яким чином можна збільшувати форму в 3 рази  та зменшувати форму в 3 рази. Можливе лише одне збільшення або одне зменшення.

Завдання 2 – За допомогою середовища Lazarus визначити яким чином можна змінювати оформлення надпису «Ми вивчаємо програмування» . Одна клавіша може відповідати лише за одну властивість (наприклад колір тексту, колір заливки і т.д.). Зверніть увагу, що одне натискання на кнопку встановлює властивість, а друге натискання повертає налаштування. Створити мінімум 5 клавіш для встановлення налаштувань

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Розв’язати компетентнісну задачу – Дослідити який об’єкт відповідає за введення інформації до програми та які він має властивості.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"