закрити
Шановні, користувачі!

29.01.2017 завершується термін безкоштовного (пробного)
доступу до матеріалів сайту. В результаті чого залишиться
отримання матеріалів лише за умовами підписки. Саме до цього
часу (29.01.2017) діє акційна ціна на матеріали, тому у Вас є
час придбати підписку за зниженими цінами.


--------
З повагою, Василь Цупа
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

8 клас Урок №32

frontpage "Величини" Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- ПЗ Lazarus >>Завантажити<<
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №14. Величини (змінні і константи), їхні властивості.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з оператором присвоєння, визначати типи даних в програмі та потрібні змінні. Обчислювати деякі незначні дії;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми більш програмно підійдемо до створення проектів та будемо працювати з числовими даними.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Слово - це нероздiльна послiдовнiсть символiв, яке в програмi має певний смисл.

Константа – постiйна величина, яка не змiнюється в процесi роботи програми

Змінна — це абстрактна назва комірки чи декількох комірок пам'яті. Також змінна – це величина, яка може змінюватись в процесi виконання програми i звернення до якої вiдбувається по iменi.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити проект вивчений на уроці

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке змінна? Яке її призначення?
  2. Як описати змінну?
  3. Які існують типи даних?
  4. Як перевести рядкові дані в числові і навпаки?

ІХ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"