8 клас Урок №36

frontpage "Величини логічного типу" Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку

За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №36.

Величини логічного типу, операції над ними.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з величинами логічного типу;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які ви знаєте властивості змінної?
  2. Що визначає тип змінної?
  3. Які ви знаєте типи числових змінних?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд18-19)
  1. Складіть висловлювання з реального життя з двома логічними константами
  2. Складіть висловлювання з реального життя з однією логічною константою.
  3. Опишіть різницю між складеними висловлюваннями. Які їх плюси та мінуси?
  4. Складіть 3 математичних висловлювання та поєднайте їх операторами об’єднання. (Визначіть істинність) 
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд20)
  1. Які речення не належить до висловлювань?
  2. Яких значень може набувати висловлювань?
  3. Що таке логічні константи?
  4. Які оператори використовуються для об’єднання декількох висловлювань в єдину конструкцію?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати сторінки 195 та 196 параграфа 6.3

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"