8 клас Урок №4

frontpage “Архітектура комп’ютера” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео доповнення (рос)
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №4.

Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з архітектурою комп’ютера та його складовими, навчити визначати параметри комп’ютера;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які пристрої входять до складу комп’ютера? Для чого вони призначені?
  2. Який  пристрій  комп’ютера  виконує  опрацювання  даних?  Де,  зазвичай, він розміщується?
  3. Назвіть  інформаційні  процеси.  Які  пристрої  комп’ютера  забезпечують збереження даних?

IV. Вивчення нового матеріалу

Материнська або головна плата (англ. motherboard або main- board) — основна складова сучасних персональних комп’ютерів, яка забезпечує передачу даних між пристроями комп’ютера.

Процесор комп’ютера CPU є його основною складовою. Він містить пристрій керування, який забезпечує виконання команд комп’ютерної програми, та арифметично-логічний пристрій, який і здійснює операції над даними

Оперативна пам'ять (ОЗУ або RAM) — пам'ять ЕОМ, призначена для зберігання коду та даних програм під час їх виконання.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд21-22)

Визначте на ПК властивості об’єму жорсткого диска та тактову частоту процесора

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд23)
  1. Що таке архітектура комп’ютера?
  2. Для чого призначений процесор? Назвіть пристрої, що входять до складу процесора.
  3. Який пристрій пам’яті включено до складу сучасних процесорів?
  4. Назвіть властивості процесора та наведіть приклади їх значень.

VIІ. Домашнє завдання

Підготуйте повідомлення про можливість і способи зміни даних у постійній пам’яті. Підготуватись до тестової перевірки зань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"