8 клас Урок №45

frontpage "Цикл з передумовою (Урок №1)" Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №45.

Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з циклами з передумовою, співвідношенням типів даних елементів для введення даних;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Який вигляд має і як виконується команда циклу з лічильником?
  2. Який вигляд має і як виконується блок-схема циклу з передумовою?
  3. У яких випадках в алгоритмах використовується цикл з лічильником, а в яких - цикл з передумовою?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд21-22)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд23)
  1. Який вигляд має блок-схема циклу з передумовою? Поясніть виконання цього циклу.
  2. Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
  3. Чи може виконання циклу з передумовою ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.

VII. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.7 та виконати завдання №4

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"