закрити
Шановні, користувачі!

29.01.2017 завершується термін безкоштовного (пробного)
доступу до матеріалів сайту. В результаті чого залишиться
отримання матеріалів лише за умовами підписки. Саме до цього
часу (29.01.2017) діє акційна ціна на матеріали, тому у Вас є
час придбати підписку за зниженими цінами.


--------
З повагою, Василь Цупа
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

8 клас Урок №45

frontpage "Цикл з передумовою (Урок №1)" Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- ПЗ Lazarus >>Завантажити<<
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №45. Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати при створенні програм за потреби цикли з передумовою.;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Який вигляд має і як виконується команда циклу з лічильником?

2. Який вигляд має і як виконується блок-схема циклу з передумовою?

3. У яких випадках в алгоритмах використовується цикл з лічильником, а в яких - цикл з передумовою?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо продовжувати знайомитись із циклами але трошки іншого характеру.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити опрацьовану програму. Зберегти у власну папку на робочий стіл

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Який вигляд має блок-схема циклу з передумовою? Поясніть виконання цього циклу.
  2. Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватись жодного разу? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.
  3. Чи може виконання циклу з передумовою ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь. Наведіть приклади.

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.7 та виконати завдання №4

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"


Залишити коментарій

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"