8 клас Урок №49

frontpage "Відображення базових графічних примітивів" Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- ПЗ Lazarus >>Завантажити<<
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №49. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.Відображення рисунків із зовнішніх файлів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити відображати базові графічні прімітиви в програмах;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Які графічні примітиви можна створювати у графічному редакторі та текстовому процесорі?

2. Які властивості графічних примітивів ви знаєте?

3. Які спільні властивості напису, кнопки і форми ви знаєте?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо працювати над графічними складовими програм.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Які команди використовуються для малювання графічних примітивів - лінія, ламана, прямокутник, еліпс, сектор?
  2. Як змінити контур і внутрішню область графічних примітивів?
  3. Який компонент використовується для створення графічних примітивів? Як його встановити на формі?
  4. Значення яких властивостей Фігури визначають вигляд її контуру та внутрішньої області?
  5. Значення якої властивості Фігури визначають її форму? Яких значень вона може набувати?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.8 та підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"