Урок №53 для 8 класу - Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок - Всім.ppt

8 клас Урок №53

frontpage "Абсолютні, відносні й мішані посилання" Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.





Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №53.

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з модифікаціями при копіюванні формул;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, діти.

  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось з модифікаціями при копіюванні формул.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3
  1. Як у табличному процесорі записується посилання на клітинку? Для чого воно використовуються?
  2. Що таке модифікація формул? Коли вона відбувається? За якими правилами здійснюється?
  3. Які властивості має сторінка текстового документа? Яких значень можуть набувати ці властивості? Як установити значення властивостей сторінки?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд13-21)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд22)
  1. Що таке модифікація?
  2. Яких різновидностей буває модифікація?
  3. Опишіть абсолютну модифікацію.
  4. В чому особливість відносної модифікації?
  5. Що це за мішана модифікація?

VII. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал параграфу 7.1 на сторінках 230-231

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"