8 клас Урок №6

frontpage “Практична робота №2” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- практичні матеріали
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №6. 

Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу

Цілі:

  • навчальна: навчити учнів визначати характеристики комп’ютера під користувача, познайомити з історією розвитку обчислювальної техніки та етапами її становлення;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; застосування знань, умінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повідомлення про кейпад або денспад (Слайд3).
  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд4)
    • Які види комп’ютерів ви знаєте? Чим відрізняється їх використання?
    • Які ви знаєте приклади застосування комп’ютерів у різних галузях людської діяльності?
    • Назвіть прізвища українських учених, які зробили значний внесок у розвиток комп’ютерної техніки.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів

V. Практична робота №2

  • Практичне завдання (Слайд30-31)
  1. На робочому столі відкрити документ «8 клас – Практична №2»
  2. Заповнити пусті графи
  3. Зберегти документ на робочий стіл де в назві документу вказати ваше прізвищем та ім’ям
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд32)
  1. Назвіть етапи розвитку інформаційних технологій.
  2. Опишіть, як змінювалися засоби опрацювання повідомлень на різних етапах розвитку інформаційних технологій.
  3. Поясніть, у чому заслуга Б. Паскаля в розвитку пристроїв для проведення обчислень, які використовувала людина.
  4. Чим відрізнявся арифмометр Лейбніца від пристрою Паскаля?
  5. Опишіть складові універсальної машини для обчислень, яку запропонував Ч. Беббідж.

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 2.3. Підготуватись до тестової перевірки знань

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"