"Автоматичні та розширені фільтри"
Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години)
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.
Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з
правилами.
План-конспект уроку
«___»__________ 20___ року
Урок №60.
Автоматичні та розширені фільтри
Цілі:
- навчальна: навчити фільтрувати їх та за потреби використовувати розширені фільтри;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel 2007
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
- Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
- Поясніть процес сортування даних в табличному процесорі.
- За якими правилами відбувається за зростанням?
- За якими правилами відбувається за спаданням?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
- Практичне завдання (Слайд19-20)
Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VI. Підведення підсумків уроку
- Бесіда за питаннями (Слайд21)
- Що таке фільтрація?
- Які види фільтрації даних вам відомі?
- Як відфільтрувати дані за допомогою розширеного фільтра щоб вибрати числову інформацію більше 10 або менше рівне 18?
VII. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 7.4
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"
