8 клас Урок №60

frontpage "Автоматичні та розширені фільтри" Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №60. Автоматичні та розширені фільтри.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити фільтрувати дані в табличному процесорі;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Поясніть процес сортування даних в табличному процесорі.
  2. За якими правилами відбувається за зростанням?
  3. За якими правилами відбувається за спаданням?

 Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись фільтрувати дані в табличних процесорах.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Фільтрування — це вибір значень у клітинках електронної таблиці, що відповідають певним умовам

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити подану таблицю. Обрахувати бали (вибрати максимальні дані підходу та додати їх). Таблицю скопіювати на новий аркуш «Лист2». На «Лист1» відфільтрувати дані - прізвище учасників які починаються на Т та Я. На «Лист2» за домогою розширеного фільтра вивести дані 3-го піходу (2 та 3 вистріл) де показано буде результати стрільців бали яких були в діапазоні від 16 до 26 включно.

 

 Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке фільтрація?
  2. Які види фільтрації даних вам відомі?
  3. Як відфільтрувати дані за допомогою розширеного фільтра щоб вибрати числову інформацію більше 10 або менше рівне 18?

 ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 7.4

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"