8 клас Урок №9

frontpage “Створення, редагування символів” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №9.

Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.

Цілі:

  • навчальна: навчити додавати, редагувати та форматувати символи, колонки та списки в текстовому документі, навчити відображати недруковані знаки для відображення умов введення та редагування тексту;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які способи виділення тексту ви знаєте?
  2. Які операції редагування символів та абзаців тексту ви знаєте? Як вони здійснюються?
  3. Які операції форматування символів і абзаців тексту ви знаєте? Як вони виконуються?
  4. Яке призначення маркерів на горизонтальній лінійці?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд40-41)

Роздача інструкційних карток

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд42)
  1. Як вставити у текст символи, які відсутні на клавіатурі (математичні, латинські, графічні)? Як здійснюється їх редагування і форматування?
  2. Які символи називають прихованими (недрукованими)? Наведіть приклади таких символів. Для чого їх використовують?
  3. Списки яких типів можна створити у текстовому документі Word 2007?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.1. Підготуватись до теоретичної перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"