image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

9 клас Урок №18

frontpage “Практична №7 - Спільне використання апаратних ресурсів” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №18.Практична №7 - Спільне використання апаратних ресурсів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити користуватися спілими файлами мережі;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Мережеве забеспечення

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що таке комп’ютерні мережі? Для чого вони призначені?

2. Що означає спільний доступ до папок комп'ютера?

3. Що таке глобальна мережа?

4. Які пристрої використовують для передавання даних мережею?

5. Які види каналів зв’язку використовують у комп’ютерних мережах?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми практично будемо користуватися файлами які розміщені за допомогою мережі.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пристрій, що забезпечує з’єднання двох мереж, зазвичай з різними видами каналів зв’язку, називається шлюзом .

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання – Практична робота №7

1. Створіть у папці «Мої документи» папку з іменем «Практична №7 – Ваше прізвище та ім’я». Відкрийте спіль­ний доступ до цієї папки, встановіть дозвіл на зміну файлів.

2. З’ясуйте ім’я облікового запису користувача, під яким ви працюєте в системі та яка назво робочої групи – отримані дані запишіть в текстовий документ «Дані ПК» та збережіть їх в папці «Мої документи – Практична №7 – Ваше прізвище та ім’я»

3. З’ясуйте мережне ім’я учительського комп’ютера та ім’я папки, до якої відкрито спільний доступ. З відкритої папки вчителя скопіюйте файл «Звіт про виконання» в папку «Мої документи - Практична №7 – Ваше прізвище та ім’я»

4. В доступній папці на вчительському ПК створіть текстовий документ назвавши його своїм прізвищем та ім’ям, всередині якого вказавши «Я працював за комп’ютером №__»

5. Прозвітувати вчителю про виконання роботи

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Які апаратні ресурси можуть спільно використовуватися користувачами локальної мережі?

2. Які переваги надає спільний доступ до принтерів у локальній мережі?

З. З яких етапів складається налаштування спільного використання прин­тера?

4. Як переглянути список принтерів, на використання яких налаштована операційна система? Як розпізнати серед них локальні принтери; відда­лені; принтер, установлений за замовчуванням?

ІХ. Домашнє завдання

 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"