9 клас Урок №16

frontpage “Безпечне зберігання даних.” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №16.

Безпечне зберігання даних.

Цілі:

  • навчальна: навчити безпечно користуватись мережею, створювати резервні копії файлів та правильно чистити кластери на носіях пам’яті;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: CCleaner, Google Chrome

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Тестування учнів (Слайд3-4)

Відкрийте файл на робочому столі з назвою «ДЗ – 9.06». Для проходження тесту вам пропонується 4 хвилин та 8 запитань, що складає 30 секунд на відповідь до одного питання.

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд5)
  1. Назвіть види ризиків, з якими стикається користувач в Інтернеті.
  2. Чому ризики в Інтернеті особливо небезпечні для дітей підліткового віку? Поясніть свою думку.
  3. Які ризики є складовими комунікаційних ризиків? Чому вони так називаються?
  4. Які ризики є складовими контентних ризиків? Охарактеризуйте їх.
  5. Які ризики є складовими споживчих ризиків? Що треба зробити, щоб їх уникнути?
  6. Як зменшити ризики під час користування сервісами Інтернету?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд36-37)
  1. Виконати резервне копіювання даних локального диску С та зберегти на локальний носій диску D
  2. Результат виконання продемонструйте вчителеві
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд38)
  1. Які налаштування браузера варто встановити для підвищення безпеки використання Інтернету?
  2. Що таке захищений сайт? Які його ознаки?
  3. Що таке спам? Які засоби використовують для захисту від спаму?
  4. Як здійснити резервне копіювання даних? Для яких цілей його виконують?
  5. Як відновити дані з резервної копії? Що для цього потрібно?
  6. Чому можна відновити видалений файл? Як це здійснити?
  7. Як безпечно видалити дані? За допомогою яких програм це можна здійснити?
  8. Чим, на вашу думку, повинна відрізнятися поведінка в Інтернеті дорослої людини й учня 9-го класу?

VIІ. Домашнє завдання

Доопрацювати параграф 4.2. Підготуватись до тестової перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"