9 клас Урок №21

frontpage “Поняття карти знань” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №21.

Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з картами знань та середовищем їх редактора, навчити будувати елементарні карти знань;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: FreeMind

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке інформаційна модель?
  2. Назвіть типи моделей та їх характеристики.
  3. Які існують форми подання інформаційної моделі?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд20)

Завдання 1

Побудуйте на аркушах паперу карту знань про основні процеси життєдіяльності рослин на основі даних, отриманих із сайту Школяр України (http://shkolyar.in.ua/budova-ta-jyttediyalnist-roslyn7): Функції рослинного організму — фотосинтез, дихання, мінеральне живлення, транспорт води, органічних і неорганічних речовин, ріст і розвиток, розмноження тощо — вивчає наука фізіологія рослин. Кожен процес доповніть описом з уроків біології. Намалюйте піктограми до вузлів, для яких батьківським є кореневий вузол.

Завдання 2

Ознайомимось з середовищем FreeMind

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд22)
  1. Що таке карта знань?
  2. З якою метою її можна використовувати?
  3. Які основні об’єкти карти знань?
  4. Які засоби можуть бути використані для побудови карт знань?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 5.2 на сторінках 143-146 та виконати завдання 1 на сторінці 153 на аркуші паперу.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"