Урок №25 для 9 класу - Елемент керування. Багаторядкове текстове поле нова програма - Всім.ppt

9 клас Урок №25

frontpage “Багаторядкове текстове поле” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №25.

Елемент керування. Багаторядкове текстове поле.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з багаторядковим текстовим полем та його властивостями;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке масив та яке його практичне застосування?
  2. Що означають команди or , and, not та де вони використовуються?
  3. За допомогою якої функції можна генерувати випадкові числа?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд15-16)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями
  1. З яким об’єктом ми познайомились на сьогоднішньому уроці?
  2. Що означають властивості:
  • Name – ім’я об’єкта
  • Color – колір фону поля МЕМО
  • Font – налаштування форматування тексту
  • Enabled – набуває 2 значення та встановлює доступність редагування вмісту елемента користувачем.
  • Visible - демонстрація
  • Height – висота об’єкта

VIІ. Домашнє завдання

Параграф 6.1. Створити гру «Бажанчик» де користувачі вводять 10 бажань та після натиснення клавіші «Виконати бажання» генерується випадкове бажання.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"