9 клас Урок №30

frontpage “Найбільший і найменший елементи” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №30.

Найбільший і найменший елементи табличної величини.

Цілі:

  • навчальна: навчити знаходити найбільший та найменший елемент в табличній величині;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Опишіть яким чином ви шукаєте найбільше число у впорядкованому списку?
  2. Яким чином відбувається пошук того ж числа у списку де числа розкидані?
  3. Як ви гадаєте, як буде працювати програма по пошуку найбільшого та найменшого елемента?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд17-19)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд20)
  1. Опишіть алгоритм пошуку найбільшого числа?
  2. Які конструкцій використовувались в опрацьованих проектах? Для чого вони були потрібні?
  3. Чи залишилась у вас інформація (отримана на уроці) котра є не зрозумілою?

VIІ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"