«___»__________ 20___ року
Урок №39.
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів.
Цілі:
- навчальна: вдосконалювати навички створення, редагування та форматування комп’ютерний публікацій та їх об’єктів;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- застосування знань, умінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Publisher
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
- Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
- Як уставити текстовий об’єкт у презентацію?
- Які види графічних об’єктів можна вставити у презентацію, як це зробити?
- Які операції з форматування текстових і графічних об’єктів можна здійснити у презентаціях?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
- Практичне завдання (Слайд25-27)
Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підведення підсумків уроку
- Бесіда за питаннями (Слайд28)
- Як додати новий напис до публікації?
- Яка послідовність створення публікації у програмі Publisher?
- Які відмінності в роботі з графічними об’єктами у програмі створення публікацій порівняно з текстовим процесором і редактором презентацій?
VIIІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 7.2. Підготуватись до практичної роботи.