Урок №41 для 9 класу - Основні поняття комп’ютерної графіки нова програма - Всім.ppt

9 клас Урок №41

frontpage “Поняття комп’ютерної графіки.” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №41.

Основні поняття комп’ютерної графіки.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з основними поняттями комп’ютерної графіки;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке кодування? Як здійснюється кодування тексту в комп’ютерних системах?
  2. Які програмні засоби використовуються для опрацювання графічних зображень? Які пристрої використовують для створення графічних зображень?
  3. Які властивості мають графічні об’єкти, що вставляються в текстові документи, презентації?

IV. Вивчення нового матеріалу

         Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд38-39)

Інструктаж вчителя. Самостійне виконання.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд40)
  1. Що таке комп’ютерна графіка? Назвіть її види.
  2. Що є елементарним об’єктом растрового зображення? Опишіть його властивості.
  3. Які пристрої використовують для введення даних у графічному виді?
  4. З яких об’єктів складається векторне зображення? Чим вони характеризуються?
  5. Що таке колірна модель? Які колірні моделі частіше використовують?
  6. Які формати графічних файлів ви знаєте? У яких з них використовують стиснення даних?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 8.1 та виконати завдання 2 і 4.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"