Калентарно-тематичне планування з інформатики для 10 класу за новою програмою 2018-2019 навчальний рік - Всім.ppt

Планування для 10 класу

frontpage “Калентарно-тематичне планування для 10 класу” Комплектація:

- документ в форматі .doc
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.







Н О В А    П Р О Г Р А М А    2 0 1 8 - 2 0 1 9    н.р.

Календарно-тематичне планування 10 клас нова програма 2018-2019 н.р.

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

 

Техніка безпеки при роботі з комп'ютером і правила поведінки у комп'ютерному класі. Вступний урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу

 

Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві

 

Інформаційні системи у сучасному суспільстві

 

 

Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.

 

 

Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення

 

 

Практична робота №1.Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.

 

 

Системи електронного врядування

 

 

Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології

 

Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних

 

Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент

 

 9

 

Основи статистичного аналізу даних

 

10 

 

Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних

 

11 

 

Практична робота №2. Розв’язування рівнянь

 

 12

 

Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач

 

13 

 

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків

 

14 

 

Практична робота №3.Візуалізація рядів і трендів даних

 

15 

 

Інфографіка

 

 16

 

Практична робота №4.Розв'язання задач з різних предметних галузей

 

Тема 3. Системи керування базами даних

17 

 

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення

 

18 

 

Модель «сутність-зв’язок» предметної області

 

19 

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі

 

20 

 

Практична робота №5.Створення та відкриття бази даних

 

21 

 

Впорядкування, пошук і фільтрування даних

 

22 

 

Практична робота №6.Запити на вибірку даних

 

23 

 

Створення звітів за однією та кількома таблицями

 

Тема 4. Мультимедійні та гіпертекстові документи

24 

 

Технології опрацювання мультимедійних даних

 

25 

 

Проектування та створення об'єктів мультимедіа

 

26 

 

Системи керування вмістом для веб-ресурсів

 

27 

 

Практична робота №7.Створення та адміністрування сайту

 

28 

 

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

 

29 

 

Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

 

30 

 

Практична робота №8. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

 

31 

 

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці

 

32 

 

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

 

33

 

Практична робота №9.  Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

 

34

 

Роль електронних медійних засобів в житті людини

 

 35

 

Підсумково-узагальнюючий урок

 

vsimppt.com.ua


{jcomments on}

Додати коментар


Коментарі  

 
# Наталя 13.08.2018, 12:09
Доброго дня, у меня в цьому році кількість годин 52,5 (тобто пара)і виникає питання щодо базового модуля чи потрібно його умовно ділити на 10 та майбутній 11 клас та додатково доповнювати його вибірковим модулем, чи увесь базовий модуль використати у 10 класі та додади вибірковий модуль, а що ж тоді буде у наступному 11 класі, не може ж тоді календарне планування складатись з одного вибіркового модуля?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 13.08.2018, 13:46
Доброго дня. Це добре, що вам виділити таку кількість годин, але програма для 10-11 класу водиться поступово та на цей рік передбачено 10 клас лише базовий модуль (35 годин), а 11 класу буде поки за старою програмою йти. В наступному ж навчальному році коли відбудеться переросподіл годин між 10 та 11 класами ви й зможете варіювати за рахунок модулів. Тому й планування тут лише для базового модуля. В наступному році будуть модулі.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Марина 20.09.2017, 19:20
Дякую.Ще раз перегляну методичні рекомендації.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Марина 20.09.2017, 19:01
Дякую. Уважніше вивчу рекомендації. А то з завучем є розбіжності щодо цього питання.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 20.09.2017, 19:03
Якщо вже керівництво так сильно наполягає то можна проводити, просто то не є обов’язковим.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Марина 20.09.2017, 18:13
Вітаю Вас. Підкажіть, будь ласка, в яких класах та скільки повинно бути контрольних робіт (таких, що записуються в журнал). Буду вдячна за посилання на нормативні документи, які це регламентують.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 20.09.2017, 18:23
Доброго дня.
Контрольні роботи не є обов’язкова форма на уроках інформатики для перевірки знань учнів, хоча вони не забороняються. Зверніться до методичних рекомендацій там все описано, або при потребі до свого методиста.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Світлана 01.09.2017, 20:18
Вибачте, а який це рівень?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь ь 01.09.2017, 20:19
Доброго вечора. Це є академічний рівень
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"