Планування для 9 класу

frontpage “Калентарно-тематичне планування для 9 класу” Комплектація:

- документ в форматі .doc
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.







Н О В А    П Р О Г Р А М А    2 0 1 7 - 2 0 1 8    н.р.

Календарно-тематичне планування 9 клас нова програма 2017-2018 н.р.

В зв’язку з виходом нової навчальної програми для 5-9 класів часто серед вчителів стали виникати суперечки по тому, яке ж календарно-тематичне планування актуальне. І часто з цим питанням звертаються до мене говорячи, що напевно Ваше плаування не актуальне. Дійсно в представленому плануванні немає тих тем, які передбачені в новій програмі, АЛЕ дане планування АКТУАЛЬНЕ. Поясню... В мене виникло питання навіщо ж ми вчителі обирали на репозитарії підручники для 9 класу (це було до виходу нової прогорами), якщо вони не встигли вийти, а вже не актуальні. Тоді з цим питанням я звернувся в Міністерство освіти і науки України, а саме, до Наталії Володимирівни ( за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) після чого я отримав відповідь від МОН (правда від Кудренко Б.В. (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)), що зміни в новій програмі починаються вступати в дію наступним чином: спочатку лише для 5 та 6 класу (2017-2018 н.р.), далі для 7 класу (2018-2019 н.р.), далі для 8 класу (2019-2020 н.р) і лише потім для 9 класу (2020-2021 н.р.). Ось чому дане календарно-тематичне планування є актуальним для 2017-2018 н.р.

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1.  Інформаційні технології у суспільстві (2 години + 1 резерв)

 1

__.__.__

Інформатика та інформаційні технології

 

__.__.__

Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право.

 

__.__.__

Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси і системи

 

Тема 2. Мережеві технології (4 години)

__.__.__

Апаратне та програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах.

 

__.__.__

Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет.

 

__.__.__

Сучасні сервіси Інтернету

 

__.__.__

Інструменти пошуку в Інтернеті.

 

Тема 3. Комп’ютерні презентації (6 годин)

__.__.__

Етапи розробки презентації. Елементи дизайну презентації.

 

__.__.__

Використання схем і діаграм у презентаціях.

 

10 

__.__.__

Гіперпосилання та кнопки дій у презентаціях. Практична робота №2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями.  Елементи керування презентаціями.

 

11 

__.__.__

Додавання відео- та аудіоданих у презентацію.

 

12 

__.__.__

Елементи анімації у презентаціях. Практична робота №3. Розробка презентації з елементами анімації, відео, звуковими ефектами та мовним супроводом.

 

13 

__.__.__

Управління показом презентацій. Друкування презентації.

 

Тема 4. Основи інформаційної безпеки. (4 години)

14 

__.__.__

Основи захисту даних у комп’ютерних системах.

 

15 

__.__.__

Безпека в Інтернеті.

 

16 

__.__.__

Безпечне зберігання даних.

 

17 

__.__.__

Практична робота №4. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера.

 

Тема 5. Комп’ютерне моделювання (6 годин)

18 

__.__.__

Поняття комп’ютерної моделі. Види комп’ютерних моделей.

 

19 

__.__.__

Етапи комп’ютерного моделювання.

 

20 

__.__.__

Практична робота №5. Комп’ютерне моделювання.

 

21 

__.__.__

Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань.

 

22 

__.__.__

Створення карти знань. Редагування та форматування вузлів.  Збереження, відкривання та закривання карти знань

 

23 

__.__.__

Редагування карти знань. Керування показом карти знань.

 

Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. (10 години + 2 резерв)

24 

__.__.__

Поняття табличної величини.

 

25 

__.__.__

Елемент керування. Багаторядкове текстове поле.

 

26 

__.__.__

Алгоритм опрацювання табличних величин

 

27 

__.__.__

Відображення даних у табличній формі

 

28 

__.__.__

Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини.

 

29 

__.__.__

Практична робота №6. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами.

 

30 

__.__.__

Найбільший і найменший елементи табличної величини.

 

31 

__.__.__

Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині.

 

32 

__.__.__

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

33 

__.__.__

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою прямокутників

 

34

__.__.__

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою інших примітивів.

 

35 

__.__.__

Опрацювання табличних величин

 

Тема 7. Комп’ютерні публікації  (5 годин)

36 

__.__.__

Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій.

 

37 

__.__.__

Робота з графічними і текстовими об’єктами

 

38 

__.__.__

Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону.

 

39 

__.__.__

Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів.

 

40

__.__.__

Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.

 

Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 годин)

41 

__.__.__

Основні поняття комп’ютерної графіки.

 

42 

__.__.__

Знайомство з векторним графічним редактором.

 

43 

__.__.__

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

 

44 

__.__.__

Практична робота №10. Створення простих векторних зображень.

 

45 

__.__.__

Опрацювання векторних зображень

 

46 

__.__.__

Практична робота №11. Створення складених векторних зображень.

 

Тема 9. Створення персонального навчального середовища. (8 годин + 1 резерв)

47 

__.__.__

Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних.

 

48 

__.__.__

Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.

 

49 

__.__.__

Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

 

50 

__.__.__

Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори.

 

51 

__.__.__

Конструювання сайтів.

 

52 

__.__.__

Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

 

53 

__.__.__

Розмітка гіпертексту засобами HTML

 

54 

__.__.__

Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках.

 

55 

__.__.__

Створення таблиць засобами HTML

 

Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконання колективного навчального проекту. (7+8 годин)

56 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»

 

57 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації»

 

58 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»

 

59 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

 

60 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації»

 

61 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор»

 

62 

__.__.__

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища»

 

63 

__.__.__

Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.

 

64 

__.__.__

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

65 

__.__.__

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

66 

__.__.__

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

67 

__.__.__

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

68 

__.__.__

Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів.

 

69 

__.__.__

Захист проектів.

 

70 

__.__.__

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

vsimppt.com.ua


{jcomments on}

Додати коментар


Коментарі  

 
# Оксана 20.09.2017, 11:11
Доброго дня. Хочу замовити комплекти уроків.
Можете вислати лист відповідь МОН від Кудренко Б.В. ().
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Оксана 20.09.2017, 10:07
Доброго дня. Можете вислати лист відповідь МОН від Кудренко Б.В. ().
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# майя 19.09.2017, 19:58
Вдячна вам за допомогу з календарними планами! Успіхів !!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Сергій 15.09.2017, 09:53
Дуже дякую!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Людмила 11.09.2017, 19:47
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чому у плануванні у 9 класі відсутні контрольні роботи? Їх проводити необов'язково? А коли ставити тематичну?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 11.09.2017, 19:58
Контрольна робота це не головний критерій оцінювання. Відповідно до нових методичних рекомендацій є оцінка за практичну звичайну, далі практичну ту яка є підсумковою за тему (або декілька). От наприклад тема 1. Там 3 уроки (на 1 і 2 мають будти звичайне оцінювання учнів а та 3 практичне) Припустимо Петров отримав на першому уроці 8 на другому 10 на практичній 5. Оцінка визначається так (8+10)/2 = 9 далі (9+5)/2 = 7 оцінка за тему 7. Якщо виходить буде наприклад 7,3 тоді на користь учня, як 8.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Наталія 11.09.2017, 09:44
Велике дякую за планування! Дуже хороший сайт! Багато матеріалу беру з нього! Натхнення Вам у роботі!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Світлана 09.09.2017, 19:41
Дякую Вам, Василь, за календарне планування. Бажаю отримувати новини з Вашого сайту.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Іван 07.09.2017, 14:38
Шановні вчителі інформатики надсилаю Вам лист розробника програми з інформатики Завадського І.О., з роз’ясненнями щодо вивчення інформатики у 2017-2018 н.р.


Від Завадського І.О.

Шановні методисти!

Хочу внести уточнення щодо навчальних програм. Із 7-11 класами все зрозуміло: вони навчаються цього року за тими ж програмами, що й минулого. У метод. рекомендаціях є посилання на сторінку із цими програмами: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

("Інформатика для учнів 5-9 класів", для 10-11 класів - відповідно до рівня).

А от 5 і 6 класи цього року вчитимуться за найновішою програмою, яка була схвалена Колегією 7 червня 2017 р. І розміщена вона не на вказаній вище сторінці, а ось тут: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 07.09.2017, 21:46
Дуже дякую, Іване, що намагаєтесь пояснити тонкості викладання в 2017-2018 н.р. користувачам.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Іван 07.09.2017, 14:36
Так, все правильно, 5-6 класи йдуть по нові програмі, а 7-11 по минулорічній!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Олена 07.09.2017, 11:33
Доброго дня зробіть посиланя цього листа, нам потрібно бачити цей лист.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Анатолій 30.08.2017, 16:06
А чому б Міністерству освіти не розтлумачити порядок вивчення інформатики в 5-9 класах в 2017-2018 н.р.? Повинен бути розміщений на сайті Міністерства офіційний наказ! А так...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Цупа Василь 30.08.2017, 16:10
Дана інформація уже була роз’яснена вчителям на методичних об’єднаннях (або мала б бути роз’яснена). І більшість вчителів давно в курсі.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Семен 20.06.2017, 20:59
Шановний Василь! Ви подали календарне планування на 2017-2018 н.р., але програма для 5-9 класів змінилась. Чи будуть нові календарні плани?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 
 
# Василь Цупа 20.06.2017, 22:49
Доброго часу доби. Семен, відповідно до нової програми (2017 року для 5-9 класів) зміни в 2017-2018 н.р. будуть стосувались лише 5 та 6 класу. Для 2018-2019 зміни торкнуться 7 класу, 2019-2020 = 8 клас, 2020-2021 лише 9 клас. Бо якщо зміни прийняти зараз то смисл з підручників які замовлялись на репозитарії втрачаються. Для того щоб впевпевнитись в цій інформації я писав в МОН, тому вище написане актуальне і затверджене законодавчо. Тому календаре актуальне.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
 

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"